三角琴頂板打開的正確方法

三角琴頂板打開的正確方法

“曲婉婷”首<我的歌聲>唱到街知巷聞,無人不識,但大家睇佢呢首歌個MV嘅時候,有冇留意到呢樣嘢呢!?!?

有使用三角琴嘅朋友就要留意囉!當需要打開琴頂蓋彈奏時,要特別注意頂住琴蓋支撐桿嘅正確撐起位置,原因係琴頂蓋可供全開式或半開式的,因此會有兩個固定孔與撐起後嘅支撐桿連接,大家要謹記撐起後嘅支撐桿要與琴蓋成九十度角,否則可能改變了原有支撐的力學設計,而有機會令支撐桿突然截斷造成危險,所以大家記得切勿撐錯位置。

(圖中”曲婉婷”所彈奏嘅三角琴,正好是撐”錯”位置的最佳示範,應該是撐住較低的哪個固定孔才對,請廣傳給你有使用三角琴嘅朋友知道啊!以免日後發生危險。)

 

Share this post

Comment (1)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *